29 Eylül 2013 Pazar

Tektekçi - Beyoğlu

Dün İstanbul Barosunun film gösteriminden sonra bir arkadaşımla beraber TEKTEKÇİ'ye gittik. Sanırım ben bu mekanı her geçen dün daha da çok sevmeye başladım :). Tomtom mahallesinde İstiklal'in tam ortasında, oldukça kolay bir yerde, minik bir bar. Ancak güzel müzik seçimleri var ve biranızı alıp sokakta bile takılabiliyorsunuz - ki pek çok kişi öyle yapıyor. Ama Tektekçi'ye gidince bira içmenin hiçbir anlamı yok! Tektekçi'nin kendine has "shot"larını mutlaka denemelisiniz. Menüde yer alan Tatlı, Ekşi, Sert, Tatlı Ekşi vb. gruplardan birinde mutlaka damağınıza göre bir tat bulabilirsiniz. Bütün içkiler tek yudumluk shot bardaklarında sunuluyor ve sunum gerçekten güzel. Renk renk ve çekici görüntüleri var. Zaten mekanın sloganı "Tek şartımız ne içerseniz, ne kadar içerseniz için ama hep tek tek için." Onlarca shot çeşidi var, henüz hepsini denemeye fırsatım olmadı ama şimdiye kadar denediklerim arasında en çok "Kuyu"yu sevdim. Rengi yeşil ve salatalıkla beraber servis ediliyor, ferahlatıcı bir tadı var (anasonlu). Ancak deneyenlerden duyduğum kadarıyla en çok "Zor Kız" ve "Yasak Elma" beğeniliyormuş. Ortamın renkli görüntüsü, ilginç şişeler ve bardaklar zaten ilginizi çekecek, ben bir tecrübe edin derim. (Adres: TEKTEKÇİ Tomtom Mahallesi, Acara Sokak, No:2/1) İyi eğlenceler gençler!
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder