16 Nisan 2014 Çarşamba

Lotte Matcha

İnternet'te takip ettiğim bloglardan birinde manga çekilişi ve lotte matcha karamel çekilişine katıldım. Aslında amacım bira eğlence ve mümkünse manga kazanmaktı. Karamel aklımdan geçmemişti. Bana çıktığını öğrendiğimde ve adresime ulaştığından büyük bir keyifle tadına baktım (yeşil çaylı tuzlu karamel olarak biliniyor). Egzotik bir tadı olsa da pek sevmedim açıkçası :). Gelenekçi bir anlayışım var belki de, geleneksel tatların dışındaki tatları yadırgıyorum galiba. Lotte Matcha Green Tea Sasha Chocolate is a nice and delicious new treat from Lotte Japan, combining rich Matcha Green Tea flavored chocolate with yummi milk chocolate. Bir yerde karşılaşınca denemeye değer! Bununla beraber, mangayı elde edememenin hüznünü hala yaşıyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder