13 Haziran 2016 Pazartesi

Av. İsmet Çepel


Biliyorsunuz ki son dört yıldır İstanbul Barosunun avukatlar için organize etmiş olduğu resim kursuna katılıyorum. Burada harika insanlar tanıdım. Dün itibariyle, resim kursumuza yaz kış demeden gelen ve harika resimler yapan, hepimizin çok sevdiği Av. İsmet Çepel hanımın vefat haberini üzüntüyle aldım. Kendisini nazik ve zarif tavırlarının yanı sıra çalışkanlığı ile de anımsayacağım. İsmet Hanım, 1929 doğumlu olmasına rağmen, pek az insanda görebileceğiniz yaşama sevgisi ve üretkenlikle, ömrüne çok şey sığdırabilmiş bir insandır. Öz-yaşam öyküleri ve çeşitli anı kitaplarının yanı sıra, bana armağan ettiği yüksek öğrenim öyküsü kitabından da bu vesile ile bahsetmek isterim. Haberi çok ani aldığım için cenazesine yetişemedim ancak kendisine Allah'tan rahmet, yakınlarına baş sağlığı dilerim. İsmet Hanımı her zaman gülen yüzü, nezaketi ve çalışkanlığı ile anımsayacağım. Sevgilerimle. 


Yan tarafta, resim hocamız üstad Avukat Muammer Güngör ile İsmet Hanım'ın kendi yaptığı yağlı boya deniz tablosu ile fotoğrafını görmektesiniz. 


İsmet Çepel'in yüksek öğrenim öyküsü hakkında daha önce yaptığım yorumlar ise aşağıdaki linktedir:
http://mahrem-i-esrar.blogspot.com.tr/2015/04/ismet-berkozun-yuksek-ogrenim-oykusu.html

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder