4 Şubat 2018 Pazar

Gökhan Anlağan Resim Sergisi


Uzun zamandır resim kursundan çıktığımda Tünel Sanat Galerisi'ne giderek bir resim sergisi var mı kontrol ediyordum ancak maalesef karşılaşamıyordum. Neden yeni dönemde hiç resim sergisi açılmadı bilemiyorum. Bu hafta sonu Gökhan Anlağan sergisini görünce mutlu oldum :). Gökhan Anlağan aynı zamanda Mimar Sinan Üniversitesi Güzel Sanatlar Fakültesi'nde akademisyen olarak da görev almış bir ressam, ama maalesef 2004 yılında vefat etmiş. Vefat eden ressamların resim sergilerini gezmek bana ayrı bir hüzün vermiştir hep, her ne kadar ressamın resimleri capcanlı renklerle yapılmış olsa da. Gökhan Anlağan'ın resimlerini çok beğendim, hepsi dışarıya canlı renklerin arkasından enerji & mutluluk aşılıyor gibiydi. Ek bilgi olarak, sanatçının yapıtları Bakanlık kararı ile resmi ve özel koleksiyonlar arasına alınmış. Sergiyi gezmek isterseniz, 16 Şubata kadar Tünel Sanat Galerisi'nde olacak. İyi eğlenceler!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder