30 Nisan 2018 Pazartesi

Yüksel Hancıoğlu Resim Sergisi

Bu resim sergilerin benim rutinim oldu zaten biliyorsunuz. Her cumartesi (mümkün mertebe) resim kursuma gittiğim için bu hafta sonu da dersten sonra Tünel Sanat Galerisi'ne olağan ziyaretimi yaptım. Tünel Sanat Galerisi'nde Yüksel Hancıoğlu'nun akrilik boya ile yaptığı capcanlı renkleri olan bir sergi bulunuyor. Sergideki eserleri çok beğendim, hem büyük tuvaller (80x80) üzerine hem de mavi-mor-pembe ağırlıklı olan canlı renklerle yapılmış. Sanatçı genelde peyzaj çalışmış, İstanbul panoraması, Alaçatı, Şirince, Safranbolu manzaraları ve Akyaka gibi güzel görünüm sahip konuları eserlerinde bol bol kullanmış. Ben kendi adıma güzellikleri ve canlı renkleri severim, bu nedenle sergiden çok keyif aldım. Sergi 11 Mayısa kadar Tünel Sanat Galerisinde ziyarete açık olacak, eğer vaktiniz varsa tavsiye ederim. İyi eğlenceler şimdiden!



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder