6 Kasım 2014 Perşembe

Carluccio's Restaurant

Hem kutlama amaçlı hem de yeni bir tat denemek için bu hafta Kanyon AVM'deki Carluccio's Restaurant'a gittik. Açıkçası menüler hakkında pek fikrim yoktu ancak hem Akdenizli olarak hem de İtalyan mutfağına Türkiye'de bir şekilde aşikar birisi olarak (makarna, pizza vb.) pek zorluk çekmeyeceğimiz düşüncesindeydim. Nitekim öyle de oldu. İki kişi olduğumuz için her şeyin tadına bakamadık ancak denediğimiz kadarıyla Gnocchi Al Gorgonzola (Ispanak ve gorgonzola peyniri soslu gnocchi) ve Fettuce Con Polpette'yi ve yardımcı olarak Insalata Verde'yi (Fesleğen ve domates soslu fettuce) tavsiye edebiliriz. Ben biraz daha alışılmış bir tat (Fettuce Con Polpette) denedim ancak diğeri oldukça değişik bir lezzetti :). İçeceklere gelince, alkolsüz içeceklerin yanında restaurantın güzel bir şarap menüsü var. Garsonun bizi yönlendirmesiyle biz Nero D'avola IGT (Sicilya şarabı) denedik. Tatlı-baharatlı tadını ben çok beğendim ancak dikkatimi çeken bir nokta, kırmızı şarap olmasına rağmen soğutulmuş olmasıydı. Normal şartlarda kırmızı şarap oda sıcaklığında içilir ancak Sicilya usulü olduğu için soğutularak servis edildiğini tahmin ediyorum. Restaurant zincirinin sahibi Şef Antonio Carluccio aynı zamanda bu güzel lezzetlerin de mucidi. Zaten mekanın girişinde bir stantta yemek kitapları yer alıyor ve bazen yemek kitaplarını imzalamak amacıyla Türkiye'ye geldiği de oluyormuş. Eğer yemek yapmaya veya İtalyan mutfağına meraklıysanız, yemek tarifi kitabını alarak deneyebilirsiniz. Bunu denemeden önce, mekana giderek yemekleri denemenizi tavsiye ederim :). İki kişi yaklaşık 100-150 TL'ye çıkabiliyorsunuz (ancak biz tatlı & kahve denemedik, bilginize). 


Dilerseniz menüyü buradan inceleyebilirsiniz:
http://www.carluccios.com/static/pdfs/menus/Main_Menu_TURKEY.pdf 

Şarap menüsü için:
http://www.carluccios.com/static/pdfs/menus/Drinks_Menu_TURKEY.pdf 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder