16 Şubat 2016 Salı

Meşhur Filibe Köftecisi

Adını çok duyduğumuz bu yere bu hafta gittik. Aslında ben hayal meyal daha önce farkında olmadan gitmiş olabilirim gibi bir izlenime kapıldım ancak sanırım yanlış anımsıyorum. Yeri Sirkeci tramvay durağından yukarıya doğru yürüdüğünüzde, hemen solda kalıyor. Mekan küçük ve giriş de yan sokakta yer alan pasaj gibi başka kebapçıların & restoranların bulunduğu yerden yapılıyor. Köftelerini lezzetli buldum, ancak porsiyonları çok küçüktü. Bir porsiyonda 6 adet köfte var ancak minik minik köfteler olduğundan, bir porsiyon normal bir insan için doyurucu olmayabilir. Porsiyon fiyatı 14 TL, bu nedenle benim baktığım açıdan çok ucuz bir yer gibi görünmedi. Tabi, yemek lezzetli olduğu için ve yüz yıldır bir geleneğin devam ettirilmesi sebebiyle bir genel olarak memnun ayrıldık, ancak gitmek isterseniz yukarıdaki açıklamalarımı da aklınızda bulundurun! İyi eğlenceler!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder