25 Ağustos 2016 Perşembe

Yeni İş

Aslında kendime bile sürpriz oldu, 2016'ya girerken iş değiştirmeyi planlamamıştım. Ekim 2012 (ruhsat aldığım günden bu yana) aynı iş yerinde çalışıyordum ve işimden de memnundum. Oldukça rahat bir çalışma ortamım ve esnetebildiğim çalışma saatlerim vardı. Ancak hayat bazen insanların karşısına beklenmedik fırsatlar çıkarıyor ve siz de yeni bir deneyimi yaşamak istiyorsunuz. Birkaç hafta önce özel bir bankada yeni işime başladım ve şu ana kadar (bazı artıları ve eksileri olduğunu kabul etsem de) işlerin yolunda gittiğini söyleyebilirim. Umarım doğru bir karar vermişimdir (ok yaydan çıktı gerçi). Zaten yaşayıp göreceğim, umarım hep işlerim yolunda gider :). Bu yaz hayatım çok değişti, hayatın her halükarda güzel şeyler getireceğinden eminim. Hepinize hayat gülsün!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder