28 Aralık 2013 Cumartesi

Serdar Toka Resim Sergisi

Serdar Toka resim sergisine bir isim vermemiş. Eğer birkaç kelime ile sergiyi tanımlamak (adlandırmak) gerekirse ne olurdu diye düşünmedim değil (Mesela Simulacrum olur mu? Olabilir, ama bu arada bu benim fikrim, almayınız. :) ) Sergi bana daha önce gittiğim "Mekansız Hamallar" resim sergisini anımsattı. Ancak o sergide resimlerde yer alan figürler daha netti ancak tıpkı bu sergi gibi soluk renkler kullanılmıştı ve objeler bir sisin arkasındaydı. Bu sergi daha soyut, karşımıza bir şeklin belirli belirsiz siluetini veriyor ve onu zihnimizde biz bütünlüyoruz (imgeleme). Yine de, sergiye bir olumsuzluk hakimdi. Ben biraz ürkütücü buldum açıkçası. Sergi Tünel Sanat Galerisinde 3 Ocak'a kadar devam edecek. İyi eğlenceler!





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder