15 Şubat 2013 Cuma

Hükümet Kadın

Bu filme de merak ederek gitmedim. AVM'de olduğum zamana en uygun film buydu. Bu aralar spontan kararlar veriyorum biraz. Filmin ilk yarısında biraz güldüm. Ama ikinci yarısı da baya sıkıldım diyebilirim. Zira benzer espriler veya gereksiz uzatılan sahneler vardı. Belki de Demet Akbağ benim beklentimi yükseltmişti, o sebeple biraz hayal kırıklığına uğradım. Hatta salonda ikinci yarıda çıkan insanlar oldu, benim zamanım olduğu için kalmayı tercih ettim ancak yanımda bana çıkalım diyen biri olsaydı sanırım ben de çıkardım. Film, tahmin edildiği üzere Güneydoğu'da bir ilçeye (1956 yılı) bayan bir belediye başkanı seçilmesini (seçim şaibeli :) ) ve bu başkan hanımın icraatlerini konu alıyor. Mesaj vermek için biraz fazla kasmışlar sanki, her beş dakikada bir bu ülkenin bir sorunu ön plana çıkarılıyor ve mesaj verilmeye çalışılıyor. Dolayısıyla, toplamda Türkiye eleştirisi bir film ancak ne kadar mesaj versek kardır peşine düşmek filmi biraz sıkıcı yapmış bence. Zamanınız değerliyse bu filme gitmenizi pek tavsiye etmiyorum.
Filmde en sevdiğim replik :
-Ulan karıdan belediye reisi mi olur ?
-Aha (elinde Anayasa var), Atatürk olur diyor ahaa!!

2 yorum:

  1. Aha (elinde Anayasa var), Atatürk olur diyor ahaa!! =)=)

    YanıtlaSil
  2. Çok komik bölümleri vardı aslında filmin =)

    YanıtlaSil