24 Kasım 2014 Pazartesi

Halil Sepetçi Resim Sergisi

Askeriyeden istifa ederek ressamlığa başlamış olan ressamın ilk resim sergisini gezmek fırsatı bulduk. Ressamın çok değişik bir tekniği olduğu kesin; kendisi kum vb. materyallerle muhtemelen de tutkal kullanarak "Yazıt" adını verdiği eserlerden çalışmış. Sergi kataloğunda inceledim ancak serginin amacını anlatan veya resim yaparken neler hissettiği belirten bir açıklama yazılmamış. Sanırım bu kısmı ziyaretçilerin yorumlarına bıraktı. Ancak resimlerin bir adının olmaması ziyaretçi olarak bana yol göstermedi; neden hepsinin adı Yazıt? Yine de, cesur bir başlangıç yaptığını kabul etmek gerekiyor, kendisini bu konuda tebrik ediyorum. Gezdiğim diğer sergilerden çok farklı bir yönü var, belki tecrübesizlik belki de bilinçli bir seçim bilemiyorum ancak serginin de bir adı yok :) En azından katalogda "sanat hayatımın ilk sergisini açmanın mutluluğunu ve onurunu yaşamaktayım." diyerek an azından hayatta olduğunun sinyalini veriyor ressam. Ben kendi adıma gezerken eğlendim, vaktiniz olursa, Ziraat Bankası Sanat Galerisi üst salonda 28 Kasıma kadar sergiyi gezebilirsiniz. İyi eğlenceler!




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder