31 Mart 2015 Salı

Klemuri Cafe Restaurant

Hem Karadeniz mutfağı hem de farklı tatları bulabileceğiniz bir yer, üstelik de çok kolay bir yerde: Taksim'de. Çok aşina olmasam da, Karadeniz mutfağı benim ilgimi çeken, duyunca denemek istediğim bir lezzet. Dolayısıyla Klemuri'ye gitmek benim için eğlenceli oldu. Tam olarak bir restoran denebilir mi bilmiyorum, biraz küçük bir yer, cafe tarzında, ancak fiyatları uygun. Eğer yolunuz düşerse mutlaka yemeklerini denemenizi tavsiye ediyorum. Biz Mısır EkmeğiKaralahana Çorbası, Ispanak Salatası ve Bademli Tavuk denedik. Muhtemelen Karalahana Çorbasını başka bir yerde denemişsinizdir ancak Ispanak Salatası ve Bademli Tavuk gerçekten tavsiye edebileceğimiz yemeklerden. "Silor" adındaki Karadeniz mantısı da beğenilen yemeklerdenmiş ancak denemediğimi için henüz bu konuda yorum yapamıyoruz :). Mekan sıcak bir ortama sahip ve lokasyon olarak Katip Mustafa Çelebi Mahallesi, Tel Sok, No: 2/1, Beyoğlu'nda. Denemek isterseniz diyorum ki, neden olmasın? Afiyet olsun!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder