28 Aralık 2015 Pazartesi

Mustafa Köseoğlu Resim Sergisi

Bu hafta sonu yine her zamanki ritüelimi gerçekleştirdim :). Cumartesi günleri kursa gittiğimde Tünel Sanat Galerisi'ne uğramazsam kendimi bir şeyleri unutmuş gibi hissediyorum. Bu hafta Mustafa Köseoğlu'nun resim sergisi vardı galeride. Ressamın eserlerini beğendim, renkleri parlak ve mavi-mor tonlarında seçmiş genellikle ve figüratif eserler vermiş. Figüratif resimler diğer eserlerden daha çok dikkatimi çekiyor benim. Sergi kataloğunda yazan cümleler de tam benim ressama ilişkin düşüncemi yansıtıyor: "Resminin omurgası vazgeçilmez bir desen anlayışına dayanır. Bir renk ve figür ressamıdır. Anlık hareketi önemser... Renk ve çizgi coşkusu anatomik değerler ile bütünleşen çizgi zenginliği ve kendine özgü bir biçem anlayışı soyutlayıcı tavır ve rengin lekeye dönüştüğünde yer yer soyutu çağrıştıran tatlar resminin göstergeleridir." Vaktiniz olursa gezmenizi tavsiye ederim, sergi 31 Aralık tarihine kadar Tünel Sanat Galerisinde devam edecek. İyi eğlenceler dilerim!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder