10 Şubat 2018 Cumartesi

İz Resim Sergisi

Bu sergiden resim kursundan bir arkadaşım bahsetti, serginin yapıldığı yer olan F Sanat Galerisi, Nişantaşı'nda bana yakın bir lokasyon olduğu için, serginin açılış günü olan  7 Şubatta sergiyi ziyaret ettim. Bu vesileyle fark ettiğim bir şey var, serginin açılış günlerinde -özellikle Nişantaşı'ndaki gibi küçük galeriler söz konusuysa- sergiye gitmemek gerekiyor. Zira öncelikle içerisi çok havasızdı ve sürekli eserlerle resim çektirmek isteyenlerden dolayı çok verimli bir ziyaret de yapamadım. Ayrıca sergi kataloğu da yoktu, ya da çok az basılmıştı o nedenle bitti, bilemiyorum. Elimde bir katalog olmadığı için de size ressam İhsan Şurdum hakkında veya eserler hakkında detaylı bilgi de veremiyorum. Ama serginin güzel bir tarafı var, İyilik İçin Sanat Derneği desteği ile açıldığı için, sergiden elde edilen gelirin bir bölümü de derneğe bağışlanacak. Sergi 24 Şubata kadar açık olacak, ziyaret etmek isteyenlere şimdiden iyi eğlenceler! Bu arada F Sanat Galerisi, Nişantaşı, Valikonağı Caddesi, 38 numarada.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder