10 Nisan 2018 Salı

Işıltılar Resim Sergisi


Hafta sonu biraz hava almak için Beşiktaş'a gittiğimde Deniz Müzesi'nin Çaka Bey Sergi Salonunda Esin Erk Mashaki'nin "Işıltılar" resim sergisinin açılışı olduğunu gördüm. Resim sergilerine karşı bir zaafım olduğundan bu fırsatı kaçırmak istemedim :). Değişik tarzları denemiş de olsa sergide en çok natürmort tablolar (soldaki gibi gümüş ışıltılar olan objelerle) bulunuyordu. Birkaç portre ve bir deniz manzarası da vardı. Resim tekniği olarak da yağlı boya ya sa pastel boya kullanılmıştı. Ressamın hem tekniğini hem de renkleri kullanışını beğendim. Renkleri çok canlıydı, hatta gümüş & altın renkleri de kullanmış olması ayrıca hoşuma gitti. Özellikle minyatür tarzındaki denemelerindeki canlı renkleri beğendim. Minyatür gibi farklı bir sanat dalını aslında ben de denemek istiyorum. Bu hafta sonu gezdiğim bu sergi bana bu konuda ilham oldu. Sergi Beşiktaş Deniz Müzesinde 15 Nisan pazartesi gününe kadar ziyarete açık olacak, ilgisini çeken kişilere şimdiden iyi eğlenceler!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder