4 Haziran 2013 Salı

Mono - Log Resim Sergisi - Çağlar Doğru

Çağlar Doğru'nun Mono-Log resim sergisine Tünel Sanat Galerisinde geçen hafta Taksim'de olaylar patlak vermeden gitmiştim. Uzun süredir yazma isteğim olmadı ancak şimdi biraz fırsat bulabildim. Ressam Mimar Sinan Güzel Sanatlar mezunu ve şu anda sanat konusunda akademik olarak çalışmalarını sürdürüyor. Ressamı araştırmamın sebebi bu Mono-Log sergisi. Nasıl bir ruh haline sahiptir diye merak ettim :). Aslında açıkçasını söylemek gerekirse resimlere hakim olan siyah-beyaz-bej-gri tonlar ve yapılan eserler beni biraz korkuttu. Duman arkasından ruh gibi bakan yüzler, çığlık atan kadın ve erkek siluetleri ve diğerleri. Sıcak havada biraz serinletme etkisi yaptı açıkçası, o sebeple eğer hala gösterimde ise görmenizi tavsiye ediyorum :). Aslında serginin 7 Hazirana kadar devam ediyor olması gerekiyor ancak halihazırda Tünel Sanat Galerisi ziyaretçilere kapısını açıyor mudur bilmiyorum. Resimlere bir göz atın isterseniz:
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder