10 Temmuz 2013 Çarşamba

SAKÜDER 2. Antalya Resim Sergisi

Bu Antalya'da tatil yaptığım sırada da boş durmadım tabi ki. Yine kültür-sanat aktivitelerinde bulundum. 100. yıl caddesinde Aydın Kanza parkının içinde bulunan Aydın Kanza Güzel Sanatlar Galerisinde Sanat ve Sanatkarlar Topluluğu Kültür Derneği (SAKÜDER)'nin Cumhuriyet'in kuruluşunun 90. yılında 2. Antalya Resim Sergisini gezdim. Sergide bu etkinlikte yer almak isteyen pek çok sanatçının eserleri bulunuyordu (her sanatçıya 2 resimlik izin verilmiş). Bu nedenle pek çok farklı teknikle yapılmış sanat eserlerine rastlamak mümkündür: yağlı boya, dijital çizim, kara kalem ve diğer tekniklerle. Beğenerek inceledim pek çoğunu. Daha fazla resim çekmek isterdim ancak maalesef fazla dikkat çekiyordum :). Sergi kataloğundan  bugün gördüğüm kadarıyla sergi 7 Temmuzda sona ermiş. Ancak SAKÜDER'in internet sitesini ve resmi facebook/twitter sayfalarını takip etmekte fayda var. Diğer sergiler konusunda bilgi sahibi olabilirsiniz.
 
 
 
 
 
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder