31 Ağustos 2013 Cumartesi

Pikap - Beyoğlu

Taksim'de bir gece mekanı. Ben ilk defa duydum, zira üniversite yıllarımdan bu yana (uzun süren bir ilişkinin de etkisiyle sanırım) gece gezmelerine baya ara vermiştim. Bir arkadaşımın "eğleneceğiz" tavsiyesi üzerine bu mekana gittik. Daha öncesinde Mr. Bliss'de bir şeyler içtiğimiz için açıkçası nasıl gittiğimize dikkat etmemişim. Ancak gitmek isterseniz google'dan araştırmanız yeterli olacak sanırım :). İlk başta her şey normaldi, orkestra, canlı müzik (sevilen müzikler), eğlendik bile sayılır. Sonraları, ilginç bir adam sahne aldı (anlatılmaz yaşanır türden). Siz benim "yaşanır" dememe bakmayın, tavsiye edenlerden değilim. Kısaca söylemek gerekirse, pek çok şarkının sözünü küfürle vb. değiştirip ortaya farklı bir şey çıkarmayı denemiş diyebiliriz. İlginizi çektiyse siz de bir tecrübe edin. Ancak hesap sizi biraz şaşırtabilir. Zira sadece biz mi yaşadık diye biraz araştırdım ve hakkında yazılanlara bakılırsa pek çok kişinin söyleyeceği bir söz var (https://eksisozluk.com/pikap-bar--1915081). İyi eğlenceler!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder