17 Eylül 2013 Salı

Maslak Sheraton - Qubbe Bar

Üniversiteden bir arkadaşımın düğünü vasıtasıyla hep merak ettiğim Qubbe Bar'ı görmüş oldum. Gerçekten eğlenceli bir mekan. Özellikle Maslak Sheraton Hotelin son katında olması ve etrafının cam duvarlarla çevrili olması gece manzarasının muhteşem olmasını sağlıyor. Zaten kulübün sloganı "Gökyüzünde kulüp eğlencesi keyfini Qubbe'de yaşayın". Eğlenceli gökyüzünde yaşamak? Kulağa eğlenceli geliyor :). Her cumartesi burası gece kulübü olarak kullanılıyormuş. Tabi ben düğüne gittiğim için, gece kulübü olarak ne kadar ilginçtir bilmiyorum ama o manzarayla ne kadar kötü olabilir ki diye de düşüyorum. Parti ve düğün için fena bir fikir değil bence. Zira Maslak Sheraton İstanbul'da kolayca bulunabilecek ve toplu taşıma ile ulaşılabilecek bir yerde. Umarım tekrar gitme firsatım olur. Kulübe gidenlerin yorumlarını bekliyorum, herkese iyi eğlenceler!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder