6 Şubat 2014 Perşembe

Poker Oynamayı Öğrendim

Dün mezun olduğum üniversitede yüksek lisans ve doktora yapan birkaç arkadaşımın yemek daveti üzerine güzel bir gece geçirdim. Öncelikle, kendim de yemek yapmaya vakit bulamadığımdan, yapılmış mis gibi bir ev yemeği beni benden aldı :). Akabinde biraz yakın gelecekte almak istediğim motosiklet üzerine konuşuldu ve başka birkaç arkadaşın da gelmesiyle poker oynamaya karar verildi. Daha önce poker oynamadım ancak ilginç bir şekilde bir seferde anladım. Jargon çok önemli değil, yandaki sıralamayı tutturmak kazanmak için yeterli (eli daha yüksek olan kazanıyor tabi). Bilenler zaten biliyordur, ben de henüz amatör olduğum için anlatmayayım. Yine de öğrenince emin oldum ki tamamen şans oyunu (belki biraz da duygulara hakim olmak gerekebilir). Ancak ben bu poker işini sevdim, işin eğlenceli tarafı dün gece açık ara farkla oyunu ben kazandım. Buna acemi şansı mı diyelim yoksa klasik kaybeden/kazanır mı diyelim arkadaşlar? :) Ne olursa olsun, oldukça neşeli bir gece geçirdim, herkese çok teşekkürlerimi iletirim.

Poker masamız ve benim kazandığım potlar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder