19 Haziran 2014 Perşembe

Koç Pera by Divan

Koç Pera by Divan, İstiklal Caddesi üzerindeki Koç Üniversitesi Anadolu Medeniyetleri Araştırma Merkezinin son katında bulunmakta. Daha önce fakülte mezunlar toplantısı için bir iki kere gitmiştim ancak son birkaç ayda inanılmaz gelişme göstermiş :). Koç Üniversitesi mezunu olduğum için buranın bende yeri ayrıdır, İstiklal Caddesinden en zaman geçsem, alt kattaki toplantı salonunda yeni bir sergi varsa gezerim. Bu hafta ise üst kattaki yeni açılan şık mekanı için gittim (Koç Pera by Divan). Sahip olduğu Haliç manzarasıyla özellikle havanın hafif karardığı ve serinlediği yaz akşamları için müthiş bir mekan olabilir. Ayrıca terasta barın bulunduğu taraf da İstiklal Caddesine tepeden bakıyor ve sanırım bu manzara da sizin için değişik olabilir. Damak tadı açısından, ben en çok şarabın yanında aldığım bruschetta'yı beğeniyorum ve yemeklerin henüz tadına bakmadım ama daha önce yemek yiyen arkadaşlarım yemeklerin de nefis olduğu yönünde yorumlar yaptılar. Bir güzel haber de, Koç Üniversitesi mezunlar derneği üyelerine indirim var arkadaşlar :) Mutlaka tavsiye ederim, sevgiler!

Koç Pera by Divan adres: Tom Tom Mah. İstiklal Cad. Merkezhan Kat: 5 & 6, Beyoğlu / İstanbul

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder