22 Aralık 2014 Pazartesi

Renklerin Büyülü Dünyası - 3

Resim kursunda artık yıllanmış birisi olarak, yağlı boya tablo üretirken daha atak olabiliyorum. Takip edenler bilirler, 2012 Eylül ayından bu yana İstanbul Barosu'nun resim kursunu takip etmekteyim (Eylül - Mayıs aylarında oluyor). İlk başlarda kara kalem çalışmalar yapıyorduk, ilerledikçe kuru boya ve başka tekniklere de geçtik. Geçtiğimiz dönem hocamız bizi yağlı boya konusunda teşvik etti. Yağlı boya kolay bir çalışma değil, üstelik haftada bir atölyeye gittiğimiz için çok hızlı da ilerleyemiyoruz. Bir resim döneminde (Eylül-Mayıs ayları arasında) iki resim gibi bir ortalamam var (benden daha hızlı olan arkadaşlarım da var tabi). Yazın başladığım bu tabloyu Aralık 2014 itibariyle bitirmiş olmanın mutluluğunu yaşıyorum :). Bu eser diğerlerinden konu olarak farklı (diğer tablolarımın linklerini aşağıda paylaştım), ancak renk canlılığı konusunda benziyor. Boyalarımdan kaynaklandığını düşünüyorum ama benim tablolarım oldukça canlı renklere sahip (Benim boya setim Vincent Marka). Bu nedenle biraz daha mat renklerle çalışabilmek için (deniz fırtınası, çöl vb.) başka bir markadan da boya edinmem gerekiyor gibi duruyor. 






Her tablomu bir öncekinden daha çok seviyorum. Resim yapmanın verdiği zevki hepinizin tatması dileğiyle, yeni bir meditasyonda görüşmek üzere!

Birinci tablom hakkımda:

http://gundelikpaylasimlar.blogspot.com.tr/2014/01/renklerin-buyulu-dunyas-benimle.html

İkinci tablom hakkında:
http://gundelikpaylasimlar.blogspot.com.tr/2014/06/renklerin-buyulu-dunyas-2.html

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder