9 Aralık 2014 Salı

Sıradan Günler Resim Sergisi

Bu hafta Tülin Akkaş'ın "Sıradan Günler" resim sergisini Tünel Sanat Galerisinde ziyaret ettim. ODTÜ ekonomi mezunu olan ressam, sergi kataloğunda yazdığı kadarıyla "rastlantısallığın zeminini" araştırıyormuş. Aslında resimlerden de anlaşılacağı üzere ben de "arayış"ta olan birini görüyorum. Ama bu benim gözümde "yap-boz parçalardan yola çıkarak bütünlüğü" aramak değil, henüz tarzını oluşturamamış olmak gibi (tarz arayışı). Sergi sahibinin daha önce birkaç sergisi olmuş, o nedenle henüz resim sanatının başında olması tarzı oluşturacak bol bol vaktinin olduğunu gösteriyor. Umuyorum ki zamanla daha başarılı sergileri olacaktır. Sergiyi 19 Aralık'a kadar Tünel Sanat Galerisinde gezebilirsiniz (Beyoğlu). İyi eğlenceler!





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder