26 Ekim 2015 Pazartesi

Arayış Resim Sergisi

Geçen hafta Tünel Sanat Galerisi üst salonda Hale İsmet'e ait "Arayış" resim sergisini ziyaret ettim. Bilenler bilir, hem yol üzeri olması hem de sergi salonunun büyük olması dolayısıyla Tünel Sanat Galerisini sık sık takip ederim. Geçen hafta iki sergi olduğunu görünce kaçırmadım :). Arayış sergisi resimlerden de anlayacağınız üzere sürreal, bazı göze çarpan figürlerden çıkarılacak sonuçlar sanatseverlere bırakılmış. Resimler çok canlı renkliydi ve farklı teknikler de izlenmişti. bu açıdan ben sergiyi beğendim. Ressamın bu husustaki ifadesi de benim izlenimimi destekler nitelikte: "Resmimle, çevremizdeki dünyayı o çok bilinen yüzüyle değil kendime özgü bir arayış ve bakışla seyirciye sunmak amacım, renklerin dünyasında kaybolmak, belki de çoğu zaman yaşamda bulamayacağımız o renklerin vurucu ve çarpıcı enerjisini seyirciye geçirebilmek..." Sergi 30 Ekim'e kadar devam edecek, Tünel Sanat Galerisi'ne yolunuz düşerse mutlaka uğrayın. İyi eğlenceler!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder