22 Mart 2017 Çarşamba

Melezlik Heykel Sergisi

Son zamanlarda iş seyahatleri, eğitimler ve yüksek lisans derslerinden dolayı sergi gezmeye ve blog yazmaya fırsatım olmadı. Bu nedenle bu heykel sergisini ancak sona erdikten sonra yazabiliyorum. Geçtiğimiz haftalarda Aysel Alver'in "Melezlik" heykel sergisini gezdim. Resim sanatından biraz anlasam da heykel benim için tam bir muamma. Katalogdan gördüğüm kadarı ile sanatçı kağıt hamuru ve kolaj tekniği ile çalışmalarını gerçekleştirmiş. Serginin adının neden "Melezlik" olduğunda ilişkin ise sanatçı şu yönde bir açıklama yapıyor: "Hepsinin ortak bir özelliği var, melezlik. Onlar aynı zamanda benim düş ürünlerim. Dolayısıyla burada, artık benim kendi düşümü bu şekilde nesneleştirmem ve 'Onlar gerçek mi soyut mu?' sorusu üzerinden melezlik anlamında bir geliş, gidiş var." Sergi 17 Martta sona erdi ancak Tünel Sanat Galerisinde her zaman farklı sergiler olduğu için takip etmenizi tavsiye ederim. İyi eğlenceler!


 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder