22 Ekim 2017 Pazar

Hayalden Tuvale Resim Sergisi

Resim kursumuzun yeni dönemi başladı :). Bu demek oluyor ki artık kurstan sonra çeşitli resim & heykel sergilerini gezerek size bazı paylaşımlarda bulunmaya devam edeceğim. Bu hafta sonu Biyatro'da sergilenen Civan Canova sergisine katıldım. Civan Canova'yı mutlaka tanıyorsunuzdur, rol aldığı tiyatro, sinema veya dizilerde kendisini görmüşsünüzdür. Canova'nın resim yaptığını ben bilmiyordum, sergiyi de tesadüfen öğrendim, ama iyi de oldu. Cumartesi günü öğleden sonrası tam bir keşif günü oldu benim için. Sergi kataloğundan okuduğum kadarı ile Canova hep resim yapmak istemiş ancak büyük bir çabayla yaptığı resimlerin de iyi olduklarını hiçbir zaman iddia etmemiş. Ben kendi adıma resimlerini beğendim, çok canlı renkler kullanmıştı ve figürleri de karikatürize etmişti. Daha önceki paylaşımlarımda belirtmiştim, canlı renkler benim daha çok ilgimi çeker. Ayrıca önemli olan, figürleri karikatürize etmesine rağmen yüzlerdeki mimikleri çok iyi vermesiydi. Merak ediyorsanız, sergi 2 Kasıma kadar Bitiyatro'da ziyarete açık olacak. Adres: Tomtom Mahallesi, Camcı Fevzi Sk. No:34. İyi eğlenceler!
 
 



 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder