29 Ekim 2017 Pazar

İstanbul Bienal - Pera Müzesi

Bu hafta sonu Pera Müzesi tarafından da ev sahipliği yapılan 15. İstanbul Bienali'ni ziyaret ettim. Daha önce Pera Müzesi'ne gitmiştim, hatta Oryantalist Resim Koleksiyonu başlıklı yazıda size burada sergilenen bazı eserlerden (özellikle Osman Hamdi) bahsetmiştim (Tıklayınız). Üzerinden uzun zaman geçtiği için Bienal amacıyla aynı zamanda Pera Müzesi'ni ikinci kere ziyaret etmiş oldum. Bu arada Pera Müzesi'nin girişi ücretli (20 TL) ancak Bienal kapsamında hem müze hem de serginin girişi ücretsiz olduğundan bu fırsatı mutlaka değerlendirin derim. Bienal 12 Kasım'a kadar devam edecek, bir fırsat yaratın :). Bu arada Bienal birden fazla mekanda yapıldığından, en azından İstanbul Modern ve Galata Özel Rum İlköğretim Okulu'na da giderek bir kısmını tamamlayabilirsiniz. Bu arada eğer Bienale gidecek zamanınız olmasa da başka gün mutlaka Pera Müzesi'ni ziyaret edin, Kütahya Çini ve Seramiklerinde Kahve Serüveni (Kahve Molası) ve Osman Hamdi koleksiyonunu mutlaka görün.

Geriye kalan her türlü sorularınız için:
https://www.peramuzesi.org.tr/


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder