5 Nisan 2013 Cuma

Mekansız Hamallar Resim Sergisi - Tolga Boztoprak

Tolga Boztoprak'ın "Mekansız Hamallar" resim sergisini bu hafta Tünel Sanat Galerisi'nde ziyaret ettim. Resimlere hep bir yorgunluk ve hüzün hakimdi. Özellikle şehir yaşamından ve insan kalabalığından yorulmuş, bıkkın insan yüzlerinden oluşmaktaydı resimler. Bazılarında biraz renk ve gün ışığı olsa da, hemen hemen hepsi bir sisin içine veya gri bir tonun arkasına saklanmış gibiydi. Bu sebeple ben de etkilendim, biraz karamsar oldum. Aslında sergi bana bir şey öğretti ki, her şeyin resmi yapılır, karamsarlığın da. Tolga Boztoprak'ın sergisi 18 Mart - 5 Nisan 2013 tarihleri arasında Tünel Sanat Galerisi Üst Salon'da izlenebilir. Bu yazıyı son gün yazmam biraz hoş olmadı :) Ancak çektiğim fotoğraflardan bir izlenim elde edebilirsiniz.
 



 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder