29 Nisan 2013 Pazartesi

Nesrin Sağlam - Resim Sergisi

Bu hafta sonu biraz da gezmek bu semti tanımak maksadıyla Kuzguncuk'a gittik. Sokaklar sevimli ve çiçekli, oldukça sessiz sakin bir semt. Çok sevdim. İcadiye Caddesi üzerinde bir sanat galerisi keşfettik: Harmony Sanat Galerisi. Nesrin Sağlam'ın -büyük bir çoğunluğu otoportre olan- resimlerini keyifle inceledik. Otoportreleri için şu açıklamayı yapmış Nesrin Sağlam: "Çıkış noktam her ne kadar kendim olsa da, resimlerimin belli duygular uyandırmasını istiyorum. Bu sergide otoportre konusunda yoğunlaştım. Temalarım insan odaklı. Natürmort resimler yapsam da peyzajda resmim bir şekilde insana bağlanıyor."
 
Serginin son günü 26 Nisan olduğundanbu sergiyi tekrar ne zaman gezme şansı olur bilmiyorum :) Ancak, yolunuz düştükçe Harmony Sanat Galerisine biraz zaman ayırmakta fayda var.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder