25 Şubat 2015 Çarşamba

Mozaik Yapımı - Hayat Ağacı


Mozaik sanatına başlamak aklımda değildi ancak bu set bana hediye edilince ben de zevkle yapmaya başladım. Amatör bir uğraş olduğu için ve ilk çalışmam olduğu için yeterince güzel olmayabilir ancak ben beğendim :). Hobi dükkanlarında evya kitapçılarda bu mozaik setleri artık rahatlıkla bulabilirsiniz. Ancak içinde çıkan bar şeklindeki mozaikleri kırmak için kırma makasına ihtiyacınız olacak, bunu siz alıyorsunuz. Hırdavat ürünleri satan yerlerde rahatlıkla bulabilirsiniz ancak bir uyarı yapmak isterim: Benim aldığım gibi (resimdeki) bir kırma makası almayın, içinden yay geçen bir makas daha faydalı olur size eliniz daha az incinir (bazı mozaikler sert olduğu için baskı uyguladığınızda yaylı olmayan bir makas elinizi belli bir süre sonra incitiyor). Paketin içinde arka fon, resim, yapıştırıcı ve talimat çıktığı için geriye kalanı yapmak çok kolay, taşları kırın ve renklerine göre yapıştırın :). Yapılışı çok basit olan bu seti hazırlarken hem güzel vakit geçirecek hem de sanatsal el becerinizi arttıracaksınız. Kolay gelsin! Gustav Klimt'in 1905 yılında yaptğı bir resimden esinlenilen Hayat Ağacı (The Tree of Life) aynı zamanda çeşitli mitolojilere de konu olmuştur. 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder