29 Şubat 2016 Pazartesi

Işıl Dural Resim Sergisi

Bu hafta yine Tünel Sanat Galerisine olağan ziyaretlerimden birini gerçekleştirdim. Geçtiğimiz ay neredeyse hiç gidemediğim için, bazı koleksiyon sergileri kaçırdığımız öğrendim ve doğrusunu söylemek gerekirse üzüldüm. Olsun bu hafta, yaşayan bir ressam olan Işıl Dural'i tanıdık: Daha önce resim öğretmenliği ve grafikerlik yapan ressam, şu anda kendi atölyesinde çalışmalarını sürdürmekteymiş. Resimlerden anlayacağınız üzere değişik bir bakış açısı var, sergi kataloğunda yazmıyordu ancak kendisiyle karşılaşmış olsaydım, neden gergedan figürlerini bu kadar çok kullandığını sormak isterdim. Tahta at ve at kafası şeklinde maskeler de çok kullanılmıştı ve eserlerin büyük çoğunluğu sanki ince bir tül perdenin arkasındaymış gibi karanlık ve sisliydi. Belki de sakinliği seven ve kendi kabuğunda yaşayan bir kişidir kendisi. Sergiyi gezmek isterseniz 4 Mart'a kadar Tünel Sanat Galerisinde devam edecek (Müeyyet Sokak, No: 1, Tünel). İyi eğlenceler!



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder