24 Şubat 2016 Çarşamba

Route Burger House

Bazen daha önce denemediğimiz farklı yerlere gitmeyi seviyoruz, bu deneyimlerini sizinle paylaşmayı sevdiğimden, siz de görüyorsunuz zaten. Bu kez de, İstiklal Caddesi'nin bir arka sokağında bulunan (İpek Sokak'ta) Route Burger House'a gittik. Standart bir burger satan yere göre fiyatları biraz pahalı ama gerçekten buna değdiğini düşünüyorum. Öncelikle ekmekleri tazeydi ve içine koydukları malzemeler ile patatesler de yeni pişirilmiş gibi tazeydi. Bir de kendilerinin yaptığı bir İce-tea (buzlu çay) var ancak bana fazla tatlı geldi, burgerin yanına yakıştırmadım. Tabi başka meşrubat seçenekleri de mevcut olduğundan (Beyoğlu gazozu gibi) zorluk çekmeyeceğinizden eminim. Ben içinde rokfor peyniri olduğu için French Burger denedim ve beğendim; ancak deneyenler Italian Burgeri (mozarella peynirli) de çok beğendiklerini ifade ettiler. Damak tadına göre menüde başka seçenekler de mevcut, tek eleştirdiğim nokta servisin biraz yavaş olması. Bu da sanırım siparişten sonra burger hazırlanmaya başlandığı için olsa gerek. İki kişi ortalama 60 TL civarında çıkabilirsiniz, iyi eğlenceler!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder