21 Temmuz 2017 Cuma

Kır Çiçekleri

Bir arkadaşımın nikah şekeri çiçek tohumlarıydı. İçinde kır çiçeklerinden tohumlar bulunan küçük pembe bir topçuk. Büyük bir heyecanla toprağa diktim ve bir hafta sonra minik yeşil filizler verdi. Bu filizlerden bazılarını yanlışlıkla öldürdüm, o kadar narinler ki toprağı havalandırırken veya sularken kırılıveriyorlar. Sonunda birkaç tanesini büyütmeyi başardım :). Bir tanesi sarı papatya ama diğerlerinin adını bilmiyorum. Özellikle pembe ve kat kat açılmış olan çiçeğin adını bilmek isterdim. Bazı mutluluklar bu kadar basit işte, tohumundan tomurcuğuna kadar incelikle ilgilendiğiniz, suyunu verip güneşin açısına göre yerini değiştirdiğiniz bir bitkinin çiçek açtığını görmek :). Şimdi hem sarı papatyanın hem de pembe çiçeğin iki tomurcuğu daha var, heyecanla bekliyorum. Siz de hoşunuza gidecek küçük bir şey yapmak istemez misiniz?





 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder