23 Haziran 2018 Cumartesi

Resim Hocamız Ressam Muammer Güngör

Arada sırada bloguma göz atanlar biliyor, ben 6 yıldır Eylül-Mayıs ayları arasında İstanbul Barosu bünyesindeki resim kursuna gidiyorum. İlk başladığım yıllardan beri kara kalem / kuru boya / yağlı boya yaptığım bazı eserleri de burada paylaşıyorum. Bu kez bir değişiklik yapmak ve resim dersi aldığımız saygıdeğer hocamız Av. Muammer Güngör'den bahsetmek istiyorum. İlk tanıştığım andan beri kendisini çok severim, sıcakkanlı, esprili, sanatsever ve hayata bu kadar bağlı birini daha görmedim diyebilirim. 90 yaşının üzerinde olmasına rağmen her cumartesi sabah erkenden (kursiyerlerden bile önce) İstanbul Barosu Kültür Merkezi'ne gelip saat 16:00'ya kadar enerjisinden ve inceliğinden hiçbir şey kaybetmeden resim & kültür & hayat dersi veren bu adamdan öğreneceğimiz çok şey var. Sevgili Muammer Hocamızdan öğrendiğim en önemli şeyi size de aktarmak isterim: Hayatta bağlı olduğunuz bir amacınız varsa he bu amacınızın peşinde gidiyorsanız, hiç yaşlanmıyorsunuz <3. Hocamızın eserlerinden bazılarını sizinle de paylaşmak isterim. İnternet sitesini incelemek isterseniz: http://www.muammergungor.com/ adresine tıklayabilirsiniz. İyi haftalar & güzellikler dilerim hepinize!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder