13 Ocak 2016 Çarşamba

Oculus Noctua Resim Sergisi

Sergiyi ilk görünce muhtemelen sizin de yaptığınız gibi serginin adını merak ettim. Latince olan bu kelimenin tercümesi "The eye of an owl" yani "Baykuş gözü/gözünden" diyebiliriz ancak ben bu ifadenin sembol olduğunu düşünüyorum. Baykuşun bilgeliği simgelediği düşünülürse, bilgenin gözünden anlamı da olabilir (Latince bilmiyorum) :). Sergi Merve Güven adında bir sanatçıya ait, kendisi güzel sanatlar konusunda lisans-yüksek lisans yapmış ve halen doktoraya devam eden bir ressam. Genç yaşına rağmen pek çok karma sergiye katılmış ve birkaç kişisel sergi de gerçekleştirmiş. Resimlerinden beğendiğim parçaların fotoğraflarını çektim, sizin de beğeninize sundum. Ressamın alışılmışın dışında bir tarzı var, soyut çalışmaya benzese de, figüratif eserler vermiş gibi görünüyor. Bazı çalışmalarında kağıt, telis kumaşı gibi karışık teknikler de kullanmış. Sergiyi ziyaret etmek isterseniz 22 Ocak 2016 tarihine kadar Tünel Sanat Galerisi'nde ziyarete açıktır. Şimdiden iyi eğlenceler!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder