1 Ocak 2016 Cuma

Yeni Yil Planlari - 2016


Geçtiğimiz yıl yeni yıla girerken bir önceki yılı değerlendirip 2015'te yapmayı planladığım aktiviteler hususunda bir yazı yazmıştım. Bu yazıları rutine dönüştürmeye karar verdim, çünkü böyle olunca kendim için daha çok şey yaptığımı fark ettim :). 2015 yılı benim için oldukça güzel geçti, hem hayatım pek çok açıdan düzene girdi hem de çok huzurluydum. Umarım bu yıl da böyle geçer :). Düzenli olarak bloglara kendimle ilgili kayıtlar girdiğim için (bir anlamda günlük gibi düşünüyorum bloglarımı) geçtiğimiz yılın değerlendirmesini daha rahat yapabiliyorum. 2015 yılında yaptığım kazanımlarım:

- Kitap bloguma 51 kayıt girmişim, bu durumda haftada bir kitap okumak şeklinde bir tempom olduğunu söyleyebilirim: http://mahrem-i-esrar.blogspot.com.tr/

- Sinema bloguma 70 kayıt girmişim, bu durumda ayda yaklaşık altı film izlemişim diyebilirim. http://sinemubi.blogspot.com.tr/

- Bu blogda yazdıklarıma bakılırsa, geçtiğimiz yıl daha önce detaylı şekilde görmediğim 7 yere gitmişim (Eskişehir, Van, Amsterdam, Gaziantep, Münih, Salzburg, Selanik-Kavala gazi yazıları), 3 kere yurt dışına çıkmışım. 2 yeni yemek öğrenmişim ve planladığım gibi 2 yağlı boya tablo bitirmişim :) Ayrıca bol bol resim & fotoğraf sergisi gezmişim ve yeni bir hobi edinmişim: Mozaik çalışma. Umarım kalıcı olur.  

Fena değil bence, beni mutlu etti. Bakalım 2016 için planladıklarımın ne kadarını yapabileceğim (2015 kadar güzel olsun yeter aslında):

- Haftada bir kitap okuma fırsatım olsun, çok ideal! Ancak bu yıl en azından 3 tane İngilizce kitap okumak istiyorum, bu konuya ağırlık vereceğim.
- Daha fazla tiyatro, resim sergisi, fotoğraf sergisi vb. gitmeliyim, her geçen yıl azaldığını fark ettim. 
- Resim kursunu aksatmayacağım ve yine planım iki adet tablo bitirmiş olmak!
- Yüksek lisans hedefim yine devam ediyor, Ales'e girdim ve YDS sınavına da hazırlanıyorum, umarım bu yıl başvurularımı gerçekleştireceğim. 
- Değişik bir kursa hala gitmek istiyorum, yemek veya makyaj, umarım gerçekleştirebilirim. 
- Bu yıl da en az 2 kere yurt dışına çıkmak istiyorum :) Hem İstanbul'u hem de Türkiye'yi elimden geldiğince keşfetmeye devam edeceğim. 
- Hala kontrollü olmak istiyorum (hangi konuda olduğu bende saklı)
- Bu yeni bir şey; çiçek edinmek istiyorum.
- Bu yıl iki makale yayınlatmak istiyorum, komisyon çalışmalarına da devam edeceğim, umarım nefes almaya da fırsat bulurum :))

Geçen yıl ile aynı şekilde bitireceğim yazımı, planlarımı gerçekçi yaptığım için gerçekleştirebileceğimi düşünüyorum, yeter ki fırsatım ve sağlığım olsun. Ben çalışmalara başladım bile, siz ne alemdesiniz? Herkese mutlu yıllar dileğimle! Sevgiler :). 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder