31 Ocak 2018 Çarşamba

Dün Gece Seyrim İçinde


Uzun zamandır kendimi/hayatımı sorguluyorum, buna bazı kaynaklarda yirmi sekiz yaş sendromu da denildiğini öğrendim. Bir an için mantıklı geldi, muhtemelen böyle bir dönemden geçiyorum. Bir yönüyle çok mutlu olduğum şeyler yeri geliyor inanılmaz anlamsız geliyor. Kendime ara ara ne yaptığımı soruyorum, hepinize bu duyguların tanıdık geldiğine eminim. Bir süredir geçmiş tercihlerimi de sorguluyorum: Stajyer avukatken diğer işi kabul etseydim şu an nerede olurdum? Emlakçının ilk gösterdiği evi tutsaydım? Bir önceki işimi hiç değiştirmeseydim? Sosyal hayatımda farklı insanlara şans verseydim? Daha da geriye gidiyorum, üniversitede ekonomi okusaydım? Bu düşünceler eskiden beni hiç meşgul etmiyordu, şimdi neden ediyor, inanın anlamlandıramıyorum. Çok da uzatmak da istemiyorum, belki de minik bir terapiye ihtiyacım vardır. Seviyorum sizi! 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder