22 Ocak 2014 Çarşamba

Ehliyet

Bu hafta kendimi biraz boşlukta hissedince hayatıma bir yenilik daha getirmeye karar verdim. Normal şartlar altında ilkbahara ertelediğim ehliyet kursuna yazıldım :). Aslında A2 sınıfı için gittim (biraz dikkat çektim) ve B sınıfına ikna edildim. Neden bilmiyorum, belki de A2 sınıfı ehliyeti gerçekten planladığım gibi ilkbahara ertelemek fikri bilincimin geri planında bana cazip geldi. Olsun, ertelemek şu aşamada beni rahatsız etmedi, nasılsa er ya da geç o A2 alınacak! Ancak hangi model motosiklet almam gerektiğine kadar verdikten sonra sürüş eğitimini de kendim almam gerekiyor. Bu konuda sevgili arkadaşlarımdan destek bekliyor olacağım. Sonrasında sizin hafta sonları İstanbul dışı gezilerinize katılmaya söz veriyorum :). Öneri ve iyi dilekler için: gundelikpaylasimlar@gmail.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder