29 Mayıs 2015 Cuma

Virginia Angus - Nişantaşı

Daha önce birkaç kere adını duymuştum ancak yemek yemeye çok düşkün birisi olmadığım için özel olarak gitmemiştim. Ancak bu hafta fırsat olunca iş çıkışı arkadaşlarla Virginia Angus'un Nişantaşı şubesine gittik (ara sokakta olduğu için biraz zor bulunuyor, Halaskargazi Caddesi'nde yerini sorabilirsiniz, Topshop'un karşısındaki aralıkta). İlk defa deneyeceğim için riske girmemek adına ben "Virginia Burger" (200 gr.) denedim (resimdeki House Burger) fakat menüde başka çeşitler de yazdığı için seçenekleriniz var. Aslında kendinizi burger ile kısıtlamayın, ızgara çeşitleri de mevcut (bonfile, köfte, sucuk, steak vb.). Virginia Burger baharatlı patates ile birlikte servis ediliyor ancak içeceği ayrıca almanız gerekmekte (kutu içecekler 5 TL ve soda/su 3 TL). Burgerleri oldukça lezzetliydi, ızgaralarının da çok lezzetli olduğunu duydum ama patatesleri biraz fazla yağlıydı, belki bana öyle denk gelmiştir, bilemedim. Bir de Eminönü'nde şubesi bulunuyor, fırsatınız olursa denemeniz tavsiye ederim. İyi eğlenceler & Afiyet olsun!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder